woensdag 8 mei 2013

Gezellig!!!


Omdat Hans en Leny op vakantie waren geweest op de Nederlandse Antillen en wij daarna naar Frankrijk waren geweest, hadden we elkaar al een tijd niet gezien. Daarom kwamen ze woensdag nog even bij ons eten. Ans had lekker gekookt en we hoorden de leuke vakantie verhalen van Curacao. Ik moest na het eten nog wel even weg om geknipt te worden door Shirley, maar daarna schoof ik, samen met Rene die ook een knipbeurt had ondergaan, weer aan om ook van het toetje te genieten. Ik dacht ook nog even snel in te checken on line, maar dat was even balen, want net als vorig jaar ging er iets mis met het paspoortnummer van Simon, maar na drie pogingen had ik door wat er mis was (gelukkig hoefde ik niet zoals vorig jaar naar Schiphol voor herstel, maar was het ook nu weer een kwestie van 1 verkeerd nummertje). Er werd veel gelachen en om een uur of elf werd de boel opgebroken. Toch goed om elkaar zo weer gezien te hebben en ja ma, ik zal de koelkastmagneten niet vergeten :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten