vrijdag 17 mei 2013

Met uitgeruste voetjes naar Thai House

Spicy Noodles, yummie!!!
Na het bezoek aan Lone Star Comics zaten we even met een probleem? Wat nu te doen, want er stond weinig op de agenda en we hadden toch flink wat tijd over. Gelukkig is er dan altijd nog wel een Foursquare Badgehunt die we kunnen doen, dus daar besteden we nog een half uurtje aan om die uit te voeren (lezers denken nu dat we gek zijn, maar ik zeg altijd maar "as long as you like it and it doesn't hurt anybody else.....just do it), maar daarna was de koek even op. Totdat we het briljante idee kregen om eens te kijken of er in Arlington ook een voetmassage te krijgen was. En wat denk je? Die was er, bij Xi'an Foot. Simon en ik hadden ons oog laten vallen op een uurtje massage, maar Rene had hier geen trek in, dus beperkten we het tot 30 minuten, wat weer erg verkwikkend werkte. Daarna was het tijd voor onze lunch, die we bij Thai House gingen gebruiken. Het was er niet heel erg druk, wat achteraf gezien raar bleek, want de prijs kwaliteit verhouding was buitensporig goed! Er waren speciale lunch menu's die bestonden uit een kleine loempia, een tom yan kai soep en een hoofdgerecht (in mijn geval een spicy noodles met kip gerecht) voor de somma van 6,95 dollar, dat was echt een koopje!! Zowel Rene, Simon als ik aten de bordjes schoon leeg en we hadden een zeer voldaan gevoel, ook niet te vol, wat hier in de USA nog wel eens wil gebruiken. Toen ik de rekening kreeg zag ik dat we voor 3 personen 25 dollar moesten  betalen!! Dat was wel erg goedkoop en een nadere bestudering liet zien dat de drank niet de rekening was verschenen, dus dat vertelde ik toch maar even aan de eigenaar die me daar zeven keer voor bedankte. De rekening werd toen een giga 29 dollar, dat deed wel even pijn natuurlijk. Nu zullen er niet snel veel mensen die dit blog lezen in Arlington komen, maar mocht je hier verzeild raken en om een lunch verlegen zitten, Thai House is the place to go!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten