zaterdag 28 december 2013

Artikel op Sport Amerika

Fans van Henrik, because in Henrik we trust!
Deze week kwam ik in contact met een aantal redacteuren van de Sport Amerika. Allereerst met Jules Zane, als gevolg van een mooie foto van Jeroen en Yinte, waarbij ze Henrik Lundqvist de beste wensen voor 2014 geven. Jules blijkt ook een Rangers fan te zijn en zodoende hadden we Twitter contact. Via een zijweg kwamen we in ons gesprek terecht op de beste ijshockey wedstrijd die je gezien hebt. Die van mij was Boston Bruins tegen de Montreal Canadians. Ik vertelde hem dat ik daarvoor een recensie had geschreven voor Sport Amerika, maar dat die nooit gepubliceerd was. Jules bracht me in contact met Seb Visser, die over de rubriek "Beyond the Boxscore" bij Sport Amerika gaat en het bleek dat op de een of andere manier de recensie in de mailbox was blijven hangen. Kan natuurlijk gebeuren en ik vond het van klasse getuigen dat daarna binnen een uurtje de recensie op de website geplaatst was! Dus voor de liefhebbers die willen lezen hoe ik de wedstrijd tussen de Bruins en de Canadiens beleeft heb, zij kunnen via deze link naar de juiste pagina op de website van Sport Amerika gaan. Het blijft toch altijd leuk om te zien hoe de artikelen die je schrijft ook een wat breder publiek bereiken dan alleen mijn trouwe volgers van dit blog. Zeker voor fans van Amerikaanse sportbeleving een aanradertje :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten