dinsdag 10 december 2013

What's in a name?

Dat expres viel me toch tegen
Sinds ik heel wat kilo's afgevallen ben, passen sommige kleren niet meer of juist weer. De laatste categorie is natuurlijk erg fijn en ik ben daarom ook blij dat ik een paar pakken toch maar bewaard heb, ook toen ze veel te strak zaten. Maar omdat ik van plan ben om nog wat kilo's kwijt te raken, wil ik niet al aan het kopen van nieuwe pakken gaan. Daarom is een bezoek aan de stomerij wel vaker van toepassing. Vandaag was dat weer het geval. Gelukkig zitten er in het dorp diverse mogelijkheden, maar Wolkers Mode zit tegenover de Albert Heijn en daarin zit de Reinette Expres Stomerij. De afstand van mijn normale route en het woord express sprak mij ten zeerste aan. Dus na het pak afgegeven te hebben, de 15,50 voor het stomen afgerekend te hebben (ook niet te goedkoop) vroeg ik wanneer ik mijn pak weer op kon halen. "Nou, uhhh.....dat gaat iets langer duren dan normaal, dus eind volgende week" was het antwoord. Ik was er wel even stil van, want kennelijk verstaan de dames van Wolkers Mode in Zwanenburg toch iets anders onder Expres dan ik dat doe (ik ken nog de Palthé Express die binnen een halve dag je pak gereed had). Nu maar hopen dat er geen koffie over mijn andere pak gaat, komende week :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten