zondag 12 december 2010

1000 blogposts

Zonder dat het eigenlijk op is gevallen, heb ik een mijlpaal overschreden, dit in namelijk blogpost 1003 die ik schrijf, wat betekent dat de blogpost "Sportieveling" nummer 1000 was! Nu is dat niet helemaal eerlijk, want in dit blog heb ik uiteindelijk de blogs van de reizen met Frank, Simon en Rene naar Washington, Philadelphia en Baltimore en die met de familie naar Californie, Arizona en Nevada geincorpereerd. Maar goed, desondanks is het toch een mooi aantal. Toen ik met het blog begon was het voor mij echt nog maar de vraag hoe lang ik ermee door zou gaan. Het na een paar maanden stoppen zat echt gewoon in de mogelijkheden, maar inmiddels hoort het er gewoon een beetje bij. Het is gewoon leuk om te doen, soms omdat er leuke dingen te melden zijn, maar soms ook omdat het de mogelijkheid geeft om zaken van je af te schrijven, of zaken uit de verleden eens in perspectief te zetten (en dan is het sowieso goedkoper dan een psychiater :-)). 

Ik heb even een tijdje gehad dat ik als een autist iedere dag absoluut iets op het blog wilde plaatsen, want "content is king", maar daar ben ik wel vanaf. Ik merkte dat ik dan bijvoorbeeld zaken die op een dag gebeurd waren op ging sparen en uitsmeren over drie dagen, maar dat haalde de flow uit de verhalen en dat vond ik zelf al niet lekker lezen. Dus als ik nu een dagje oversla, dan is dat ook prima. En natuurlijk is het enthousiasmerend om leuke reacties te krijgen, dat zorgt ervoor om nog meer creativiteit erin te stoppen. Op naar de volgende 1.000 zullen we maar zeggen!!!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd!!! maar misschien iets te optimisties? De teller staat op 989. Je rekent eventueel concepten mee in de bewerk berichten view!

    BeantwoordenVerwijderen