vrijdag 3 december 2010

Surprise

Daan met zijn surprise, een luxe hockeystick!
Het is weer de tijd van Sinterklaas, zondag is het pakjesavond en wie weet komt de goedheilig man wel een bezoekje aan het landje van Lieftinck (zoals ons erf in de volksmond heet) brengen. Vandaag was het echter al het bezoek van Sinterklaas aan de Halverwege. Dat betekende voor Jeroen dat hij op mocht treden voor Sinterklaas, maar Daan is natuurlijk al wat groter, dus voor hem begon een ander fenomeen, namelijk het maken en uitpakken van surprises! Ik weet nog wat een ongelofelijke hekel ik zelf daaraan had, dus er kwamen veel vervelende jeugdherinneringen naar boven. Gelukkig heeft Ans dat niet, dus konden we de taken mooi verdelen, Ans hielp Daan een moois suprise te maken (ze maakten voor Ruby, een meisje dat van hockey en glitter houdt, een bling bling hockey stick), terwijl ik Daan hielp om een heel kek gedicht in elkaar te zetten, want ik kan rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichten!! Dus met een uurtje of twee was alles in elkaar gezet. Gisteren ging de surprise al mee naar school, zodat hij niet vergeten kon worden. Vandaag was het dan de grote dag, en het kan niet anders gezegd worden dan dat Ruby erg blij was met de surprise en de cadeau's die erin zaten. Daan zelf kreeg een lego blok als surprise, gevuld met GoGo's. Gelukkig maar, dat geeft in ieder geval een mooie voldoening van het knutselwerk en de rijmelarij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten