dinsdag 7 december 2010

De nieuwe stappers

Eindelijk binnen, mijn door Duivshoes gemaakte verjaardagscadeau!
Het heeft even geduurd om erover te schrijven, omdat er zoveel gebeurde de afgelopen periode. Maar nu is er dan even tijd voor, dus taaadaaaa....hier zijn ze dan, de nieuwe op maat gemaakte stappers!! Vorige week gingen Ans en ik ze halen bij Duivshoes in Haarlem. we waren keurig om 14.00 uur bij Bart en daar stonden ze dan te glimmen. Twee schitterende soorten leer die elkaar hartstikke mooi aanvullen, afgezet met een rode bies en rode veters. Als dat niet uitdagend is.....Op de binnenzolen was nog een verrassing aangebracht, namelijk het logo van een van mijn meest favoriete horloge merken, Tag Heuer en dan nog minus de Tag ook (dus echt het originele Heuer logo!!). Dat zag er mooi uit. De zolen zijn van helemaal van leer met een mooi logo van Duivshoes erop. En ze lopen uitstekend. Ik kreeg er wel een gebruiksinstructie bij, want de eerste keer mocht ik ze maar drie uurtjes aan. Dat wilde ik natuurlijk snel doen, maar ja, toen ging het opeens sneeuwen en om nu met mijn nieuwe schoenen gelijk door de sneeuw te lopen, dat vond ik zonde. Dit weekend heb ik daarom maar thuis de eerste ronde inlopen gedaan en dat beviel goed. Nu wachten tot de sneeuw weg is, dan kunnen we ons ook eens gezamenlijk buiten geven, mijn unieke schoenen en ik :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten