zaterdag 4 december 2010

Maart spelletjes maand

Orkz spelen een hoofdrol in Dawn of War II: Retribution!
Vanmiddag zat ik even te surfen op Play.com. Vroeger de site om CD's en DVD's te bestellen, maar ja, dat heb ik geloof ik inmiddels af 5 jaar niet meer gedaan. Terloops kwam ik op de games afdeling terecht, en zag daar opeens de titel Dawn of War II: Retribution staan. Dat is een grote add on op het immens goede origineel en de opvolger Chaos Rising. Dat was een leuke verrassing. Ook leuk was dat het geen eeuwigheid ging duren voordat Retribution er ging zijn, idee is dat deze begin maart 2011 er is. Via dezelfde site kwam ik erachter dat vanuit de Warhammer 40K franchise er ook een Action RPG uitgebracht gaat worden, te weten Space Marine. En deze komt....ook in maart 2011 uit! Voeg daaraan toe dat in maart 2011 ook Dragon Age 2 uitkomt en ik krijg het erg druk in die periode. Dat wordt nog eens keuzes maken :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten