woensdag 15 december 2010

Real live Angry Birds

De familie Angry Bird
Ik heb inmiddels een aantal keren geblogd over het spel Angry Birds. Zowel bij mij thuis als op de Rabobank is dat innmiddels een cult klassieker aan het worden! De naam wijzigt nog wel eens, want Jeroen kan Angry Birds nog niet uitspreken, dus hij heeft het steevast over "kippen schieten", maar dan weet ook iedereen wat hij bedoelt. Nu zag ik enkele weken geleden (waar Twitter al niet goed voor is) de aankondiging dat de Angry Birds franchise uitgebreid werd met wat fysieke AB's. Deze week bericht van Toywiz gekregen dat de Birds aan hun vlucht over de Atlantische Oceaan begonnen waren en het zijn bikkels, want een dag daarna stond UPS voor de deur. Die zijn uiteindelijk wel drie keer terug moeten komen, maar inmiddels zijn de Birds gearriveerd en wordt het tijd om de video game eens fysiek na te gaan spelen :-). Naast de bestelling voor Daan en Jeroen had ik ook een extra ABtje besteld voor de grootste Angry Birds fan bij Rabobank die ik ken en die heb ik vandaag ook afgeleverd en die was er ontzettend mee in de nopjes, terwijl de vogel ook een dag commentaar opleverde (oa over de match tussen de gekozen vogel en de persoon :-)). Tja, je ziet, wat een pluche beest al niet kan doen!!!

2 opmerkingen:

  1. Als van AB houd moet je ook eens cut the rope proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede tip, maar voor mij kwam hij wat te laat: ik heb Cut the Rope al een flinke tijd op de iPad draaien :-). Hartstikke leuk, maar ik vind Angry Birds toch meer charme hebben!

    BeantwoordenVerwijderen