vrijdag 18 oktober 2013

Naar de Andre Hazes sing-a-long

Meezingen met Andre zijn nummers
In juni kwam ik erachter dat iemand mijn idee van een grote Andre Hazes sing-a-long had gestolen en in het ZiggoDome organiseerde.  Omdat Ziggo dit sponsorde, was er een live uitzending op het "in the spotlight" kanaal op hun kabel en ik moet zeggen dat los van het gekweel van  Roxanne en Dreetje Hazes het best goed was. Jammer dat ik er laat achter kwam, anders was een live bezoek wel leuk geweest, Maar er komt nog een herkansing. Mijn moeder kreeg een bericht van Joop vd Ende (jaja, mijn moeder en Joop zijn natuurlijk heel erg dik met elkaar :-)) dat er opnieuw een concert georganiseerd ging worden. Deze keer op 28 en 29 maart en mijn moeder wilde graag trakteren om samen met mij hierheen te gaan. Nu ga ik meestal naar andersoortige concerten, maar een bezoek lijkt me toch wel heel erg leuk. Het enige juiste antwoord was dus "ja, ik wil" en de deal was gesloten. Het duurt nog vijf maanden, dus tijd zat om de klassiekers nog een keer te luisteren en een passende garderobe aan te schaffen (wat zal ik doen: een ongelofelijk fout bloemetjesoverhemd of een zwarte hoed........decisions, decisions.......).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten