zondag 27 oktober 2013

World Series kijken

De baarden uit Boston
Inmiddels zijn in de Verenigde Staten de World Series begonnen, de eigenlijke wereldkampioenschappen honkbal. Deze keer dus tussen de Cardinals uit St Louis en de Red Sox uit Boston. Helaas beginnen deze allemaal zo rond 2 uur 's nachts en dan kijken zit er over het algemeen toch niet in. Gelukkig kun je via mlb.com de wedstrijd integraal terug kijken en als je dan de uitslag nog niet kent, is dat eigenlijk erg leuk. Dus zat ik vrijdagochtend en zondagochtend in mijn badjas voor de buis om te kijken en moest ik me wel beheersen om niet even twitter, Facebook of email te bekijken, want daar zou zeker iets over de eindscore te vinden zijn. Helaas, helaas, de twee keer dat ik keek wonnen de Cardinals, terwijl ik hoop dat Boston er met de prijs vandoor gaat, met name vanwege al die mannen die hun mega baarden hebben laten staan. Echte "characters", daar hou ik wel van. En er speelt natuurlijk een Nederlander, Xander Bogaerts, dat helpt ook. De keren dat ik niet keek, won Boston wel, wat de huidige score 2-2 maakt. Nu zit ik in dubio: toch gaan kijken wat waarschijnlijk een overwinning voor de Cardinals oplevert, of alleen de samenvatting en dan winnen de Red Sox vast......Nee, ik ben niet bijgelovig, hoor :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten