donderdag 31 oktober 2013

Fitness martelwerktuigen

De martelwerktuigen
Voor mijn verjaardag had ik van Ans drie trainingen van Personal Trainer Ursula Pieter gekregen. Enerzijds om drie weken op zaterdag even lekker afgeknepen te worden :-), maar ook om een aantal oefeningen te leren die ik zelf uit kon gaan voeren ter afwisseling van het hardlopen. Daarom ging ik samen met Daan van de week naar de Decathlon om daar een paar hulpmiddelen te halen. Allereerst een springtouw, altijd goed voor de warming up. Daarnaast een paar gewichtjes van 1 kilo per stuk om de normale oefeningen wat extra cachet te geven (lees: wat zwaarder te maken). Als laatste een "rubber band", waarmee je voor de diverse spiergroepen oefeningen kan doen, ik gebruik hem voornamelijk voor oefeningen voor mijn arm- en borstspieren. De martelwerktuigen zijn in ieder geval binnen, nu wordt het tijd om ze de komende tijd ook echt ten gelden te gaan maken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten