vrijdag 8 oktober 2010

Angry Birds

De iPad is een geweldig apparaat. Ik gebruik hem steeds vaker als email machine en om op internet zaken te doen. En met Omnifocus heb ik een geweldige task manager die ook op de iPhone draait. Daarnaast heb ik ook een aantal spelletjes op de iPad draaien, waar ik zelf een verloren kwartiertje op speel, maar met name Daan en Jeroen kunnen er helemaal los op gaan. Hun favoriet is Angry Birds, maar daar zaten ze op vast. Toen ik gisteren met één van mijn projectmanagers in gesprek was, bleek het dat zij ook een grote fan van dit spel was. Ze liet zien dat ze in een avondje een heel eind gekomen was en had hier en daar nog wat tips.Uiteraard nam ik die mee naar Daan en Jeroen. Jeroen vond dat goed advies en wilde gelijk verder, maar wonder boven wonder lukt ehet nog niet helemaal. Toen was de vraag of ik Berber even wilde bellen om te vragen of ze langs kon komen om het level even voor hem te komen doen. Toen ik uitlegde dat dat misschien wat teveel van het goede was, was de volgende vraag of we wellicht even konden bellen? Nou, weet je wat, laten we het gewoon samen maar even proberen en na een half uurtje waren we door level 21 heen. Daarna ging het weer crescendo en liepen we binnen een uurtje gezamenlijk door een level op 10 heen. Dus nog even gas geven en we liggen straks natuurlijk weer een straatlengte voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten