donderdag 28 oktober 2010

Even een foutje

Op kantoor ging het vandaag even helemaal fout. Zo rond een uur of elf begon ik te voelen dat er een stevige hoofdpijn aan zat te komen.  Om dat tegen te gaan, want ik had nog wat belangrijke afspraken te gaan deze dag, nam ik even een paar stevige medicijnen en vooruit, ééntje toe voor de zekerheid. Snel daarna begon ik me echt een beetje raar te voelen. Ik werd flink sloom, waardoor ik wel erg rustig en relaxed begon te praten (mensen wisten niet wat ze overkwam :-)), maar het was ook erg moeilijk om mijn focus op zaken te houden en mijn gedachten te ordenen. Een controle later, kwam ik erachter dat ik het verkeerde doosje medicijnen had gebruikt en de dosering (codeine) drie keer zoveel bleek te zijn als ik had gedacht. Toen ik tegelijk begon te zweten en te rillen van de kou, wist ik dat dit niet goed ging. De verdere verhandeling laat ik even achterwege, maar ik be veilig vanuit Rabobank thuis gekomen, waar het de hele avond heeft geduurd voordat e.e.a. uitgewerkt was. Geen feest. Volgende keer toch voorzichtiger zijn en goed kijken wat ik in mijn mond stop.

2 opmerkingen: