zaterdag 23 oktober 2010

Schoenmaker blijf bij je leest

Twee weken geleden werd ik gebeld door Bart Duivenvoorden van DuivShoes. De leesten om mijn schoenen te maken waren iets vertraagd. Nu heb ik gelukkig nog wel een paar paar staan, dus het was geen ramp. Kwaliteit over snelheid in dit geval! Vrijdag stond Bart echter op mijn voicemail dat de leesten aangekomen waren en dat hij ze even met mij zou willen bekijken. Na een telefoontje zo rond half tien 's avonds (mooi als je iemand dan nog kan bellen over werk) spraken we af dat ik zaterdag langs zo komen bij Bart zijn vader in de winkel om de leesten te bekijken en dan met name de spitsheid van de neuzen. Dus nadat ik vanochtend met Jeroen op zwemles was geweest, toog ik naar de Nieuwstraat 10 in Haarlem. Daar was Bart bij zijn vader in de zaak aan het werk, maar hij kon natuurlijk even vrij maken om e.e.a. door te nemen. Hij was al begonnen het ontwerp op de lijsten te tekenen. De neuzen bleken goed te zijn, zeker niet te spits toelopend. Dus gelukkig waren er geen wijzigingen nodig. Over 2,5 week zou de schoen klaar moeten zijn voor de eerste pasronde. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat, hopen maar dat er een tussensprintje mogelijk is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten