donderdag 7 oktober 2010

Hij is live

De afgelopen dagen helaas erg weinig blogtijd gehad (lees: gemaakt). Door veel werk wat er bij Rabo op ons afkomt en het feit dat ik tijdelijk wat activiteiten heb overgenomen is er haast geen tijd om overdag de mail weg te werken die iets meer antwoord vergt dan "ja", "nee"' of "bel xyz om het af te stemmen" doe ik dat de laatste avonden even thuis (en als je meer dan 150 mails per dag krijg, kan dat oplopen :-)). Maar sinds deze week is er toch een heugelijk feit dat ik met mijn lezers wil delen: de nieuwe site van Ans is namelijk formeel live gegaan! Via deze site kun je kennismaken met haar dienstverlening als personal coach (niet voor de fysiek, dan moet je bij mijn zuster, Daniëlle de Boer van Better-You zijn!) en één van het specialiteiten, de EFT techniek. Wuil je weten wat dat is, dan ontkom je er niet aan om een kijkje te gaan nemen. Los van de inhoud ziet de site er ook erg kek uit, dus ook de liefhebber van esthetiek komt aan zijn of haar trekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten