vrijdag 15 oktober 2010

iPad en Moleskine

Zoals gezegd: I love my iPad. Ik merk dat ik hem naast de apps steeds meer de iPad als notitieblak gebruik. Zo heb ik geen schrijft voor mijn Italiaanse les, maar de aantekeningen doe ik digitaal. wel handig als je dan Pages erop hebt staan (hoe lang nog voordat ik helemaal naar de Mac overga..?). Er zijn twee dingen die ik nog vervelend vindt. Ik heb toch af en toe gewoon een papiertje nodig om iets op te schrijven of een tekening te maken (dat gaat toch wel iets te ver om dat op de iPad te krijgen). Maar nog belangrijker, ik kan mijn opschrijfboekjes niet meer gebruiken, en dat gaat ook tegen mijn gevoel voor esthetiek  in. Dat is een fllinke stap, dus meestal loop ik nu met beide rond, maar dat is ook weer zo wat. Gelukkig, gaan de vrienden van Moleskine ons helpen! Zij zien natuurlijk ook een omzet die naar beneden gaat, dus wat doe je dan? Exact: if you can't beat them, join them! Moleskine gaat dus iPad (en ook iPhone) hoezen maken! Je kunt je iPad erin doen en dan lijkt het net of je een notitieboekje van Moleskine bij je hebt. En dat is ook zo, want aan de andere kant van de houder zit een notitieblok met het traditionele Moleskine papier. Dat is al bijna de gadget van het jaar (nou ja, na de iPad zelf en de iPhone4 dan natuurlijk). Binnenkort via Amazon te bestellen. Ik heb me al voor de pre-order ingeschreven!! Deze MOET ik hebben!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten