vrijdag 22 oktober 2010

Rampspoed en verschrikking!!!

Ik heb al een paar keer geblogd over mijn verschillende hulpmiddelen bij communicatie. Een van mijn favorieten is de Blackberry. Er is nog steeds geen betere kleine emailmachine op de markt. Toegegeven, je kunt er aardig mee bellen (maar meer ook niet) en de toegang tot internet is kloten van de bok, maar voor het beantwoorden van VEEL email is er geen betere machine die je in je broekzak kunt bewaren! Nu is de Rabobank enkele tijd geleden overgegaan op standaardisatie op het Windows Mobile platform (ik onthou me van commentaar :-)), maar de Blackberries die in de markt waren, mochten nog opgebruikt worden. Dus ik was bijzonder voorzichtig met en zuinig op mijn mooie zwarte apparaat. Een half jaar geleden maakte de blackberry al een keer een stuiter toen ik op de fiets zat en hem liet vallen, en sindsdien was hij wat brak aan het worden. Maar tot eergisteren liep hij nog goed. Toen begin de ellende, want de trackball begin het te begeven. Hij ging nog wel naar boven toe, maar naar beneden, ho maar. uiteindelijk lukte het wel, maar je moest wel 234 keer met je duim naar beneden scrollen. Dat werd niet meer beter. Toen vervolgens ook het toetsenbord begon los te laten en de letters niet meer herkende en ook de achterkant  er steeds afviel, was het einde van mijn goede email vriend uiteindelijk gekomen. Met tranen in mijn ogen moest ik hem terzijde leggen. Gelukkig had ik de mail nog op mijn iPhone en iPad, maar ik heb inmiddels wel een HTC Snap via mijn secretaresse aangevraagd. Het is een slechte Blackberry kloon en het zal wel even wennen worden, maar het is niet anders. Tot ziens, goede vriend!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten