zondag 31 oktober 2010

Ziekig

Ja, ik voelde het donderdag al aankomen (daarom nam ik ook wat misplaatste medicijnen :-)). Ik kreeg last van mijn hoofd en mijn spieren voelde stram aan. Vrijdag werd dat nog een stuk erger, met veel hoesten en niezen en een lopende neus, voorhoofdsholtes die vol begonnen te lopen, een brandende pijn in mijn hoofd en een flinke moeheid. Tja, een griepje onder de leden. Maar uiteraard zoveel mogelijk doorgeploegd (inclusief een kleine EFT behandeling door Ans) om me niet te laten kennen. Maar toen ik 's middags bij mijn moeder op bezoek ging om oa de nieuwe bank te bewonderen (die ziet er goed uit!!!), bleek ik ook nog eens al mijn smaak verloren te hebben (fysiek dan, hé, de goede smaak was al jaren weg :-)). Heel vervelend, want Hans had net een heerlijk gerecht klaar gemaakt, Tenminste, dat denk ik, want ik heb er niets van geproefd, terwijl mijn bord toch leeg was :-(. 's Avnonds bij terugkomst maar gelijk naar bed, zodat ik zelf Ajax niet heb gekeken (maar gelukkig las ik net dat ze 1-4 gewonnen hebben) om bij te komen. Nu net wakker en het gaat iets beter, nog wel wat hoofdpijn, een verstopte neus, veel hoesten en volle holtes, maar het lijkt of ik weer wat smaak terug heb. Dat is maar goed ook, want voor vanmiddag staat er een kaasproeverij bij Stempels in Haarlem, georganiseerd door L'Amuse en daar wil ik toch wel graag heen en dan ook nog de smaak tot me nemen!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten