zaterdag 23 juli 2011

Een mijlpaal.....bijna dan :-)

Toch leuk om zo ook je resultaat te zien!
Twee maanden geleden ben ik begonnen met het Start to Run programma. Het streven daarbij is uiteindelijk tweeledig: 30 minuten aan een stuk te kunnen hardlopen enerzijds en anderzijds 5 km te lopen (bij voorkeur in combinatie). Donderdag was het een vrij pittige schema voor de startende hardloper: 2 sessies van 10 minuten en 1 sessie van 12 minuten met daartussen rustpauzes van 2 minuten. Ik hoopte dat deze keer de GPS het goed zou doen, want de vorige sessie was daar een fout in opgetreden, waardoor de meeting van afstand verkeerd was gegaan. Na de laatste meters drukte ik de stopknop op Runkeeper op mijn iPhone in, zonder verder te kijken en ging ik even uitpuffen. Thuis gekomen, na een halve fles San Pellegrino opgedronken, keek ik weer even op mijn iPhone en wat schetste mijn verbazing: ik kreeg een melding dat ik de "5K badge" had verdiend en die krijg je na een loop van 5 km afgelegd te hebben!!!

Nou, ik stond daar met een grote smile op mijn gezicht! De eerste mijlpaal was gehaald, weliswaar nog niet aan een stuk hardgelopen en binnen 37 minuten, maar het is een hele mooie stap in de goede richting! Heerlijk om te zien dat het harde werken zich uitbetaald! Klein minpuntje: toen ik op Runkeeper zelf keek, zag ik dat ik "slechts" 4,9 km gelopen leek te hebben. Nou ja, vorige keer werd me een goede afstand door de neus geboord, dus ik wijt het maar even aan een afrondingsverschilletje :-). Op naar de 5 km in 30 minuten aan een stuk door!!!!

1 opmerking:

  1. Respect dude!!!!!

    (enne 5 verschillende runkeeper activiteiten is ook een badge)

    BeantwoordenVerwijderen