dinsdag 19 juli 2011

Ze is van mij

Presentatoren "ze is van mij"
Ik las laatst een erg gepolariseerde stelling. Waarin hebben mannen nu eigenlijk interesse? Voetbal en vrouwen (nou ja, en horloges, auto's, eten.......uhhhh.....dit leidt af van het verhaal :-)). Nu zijn er ongeveer 100 praatprogramma's die over voetbal gaan, maar praatprogramma's over vrouwen, die zie je niet veel. Ik eerlijk gezegd ook niet, tot ik gisteren per ongeluk langs de talkshow "Ze is van mij...." van de VPRO kwam. Ik wist nog niet waar het over ging, maar bleef hangen vanwege de gasten, Hans Sibbel en Jeffrey Wijnberg (bekend psycholoog en vader van Rob Wijnberg, waar de tafel bij ons van onder de boeken ligt...). En we bleven kijken tot het einde, en dat gebeurd weinig bij Ans en mij met TV programma's. Leuke discussies (herkenbaar ook), met twee bijzonder uitgesproken gasten, die de discussie erg levendig maakten en ja, met Hans Sibbel is het natuurlijk altijd lachen (behalve als hij over zijn andere hobby, vissen, gaat praten, dan val ik altijd een beetje in slaap). Van Wijnberg kregen we de filosofische tip: Geef een vrouw gelijk en de man krijgt zijn zin. Die was wel erg diep, dus daar ga ik nog een nachtje over slapen. Maar het waren 40 minuten echt welbesteed (voordat ik naar Criminal Minds: Suspect Behaviour verder ging). Mocht je geinteresseerd zijn (ook als vrouw om nog beter te weten hoe mannen over je denken :-)), dan kun je de afleveringen bekijken op de site van de VPRO, via deze link. Ik heb me er in ieder geval goed mee vermaakt, dit was overigens aflevering 3, ik ga zeker 1 en 2 deze week ook nog even kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten