donderdag 13 oktober 2011

De laatste voorberedingen voor Chicago

Chicago, here we come
Vrijdag is het zover, om 12.40 uur vliegen we naar Chicago. Normaal heb ik mijn koffers wel gepakt, maar deze keer waren de voorbereidingen nog niet tot stand gekomen, omdat het een beetje drukkig op de bank was. Dus vanavond de nodige zaken in de tas gestopt. Wel even wennen, want hoewel ik vorige week zag dat chicago nog een temperatuur haalde van 26 graden, scoren we daar nu 16 graden met wolken en aaarrgghh ....regen. Dat was even een tegenvaller, duimen maar dat met name de regen mee gaat vallen, want dan rondlopen is wel een beetje vervelend. Op het laatste moment toch nog maar even een klein reisgidsje voor Chicago aangeschaft, uiteindelijk leest dat toch lekkerder dan op mijn iPhone. En in het vliegtuig moeten we ook wat te doen hebben. Daarna nog even on line ingechecked en toch maar gekozen voor plekken met een beetje extra beenruimte (dat verdienen we wel, vind ik :-)). Daarna nog alle mail van de Rabobank weggewerkt en nu bezig met een poging om mijn laatste administratie af te ronden (heerlijk als de software niet meewerkt potverdikkeme...). We hebben we veel zin in, maar wat toch ook blijft: als je dan de jongens naar bed brengt en weet dat je ze een week niet gaat zien, dan draait je maag wel een beetje om..... Nou ja, even doorzetten dan maar.

4 opmerkingen:

  1. Dennis, veel plezier! Chicago rulez, heb er ooit half jaar stage gelopen, en de threepeat van de chicago bulls meegenaakt, met michael jordan. En het chicago bkues fest, gary moore, muddy waters! Geniet en kom niet teveel aan. En een witte ipad 64 gig voor me meenemen aub!

    Groet

    Eelco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zijn wel aangekomen, maar dan met het vliegtuig. Net in het hotel en nu de koffers uitpakken.

    BeantwoordenVerwijderen