dinsdag 18 oktober 2011

Mijn eerste aankopen

Een bijzonder merk.....
Eigenlijk klopt deze naam van de blogpost niet, want mijn eerste aankoop deze vakantie deed ik bij Wrigley Field, waar ik in de lange traditie die ik aan het opbouwen ben een pet van de Chicago Cubs kocht (het daar spelende honkbal teams dus). Maar bij Macy's vonden we toch een paar leuke andere dingen. Ans vond er een nieuwe vriend, namelijk Karl Lagerveld, van wie ze een mooie jurkje kocht. Ze zag ook nog een bijzonder leuk jasje, maar door het merk dat erop stond, besloot ze deze toch maar even te laten liggen, omdat het in Nederland voor net iets teveel hilariteit zou zorgen :-). Mijn kooplust werd deze keer bevredigd door een Chicago Polo van Ralph Lauren en een trui van hetzelfde merk die in de uitverkoop was. En toen de vriendelijke meneer achter de kassa ook nog een visitors pass voor me ging halen, zodat we nog ene keer extra 10% korting kregen, toen kon ik dat natuurlijk niet meer laten liggen. Ik zeg: het is niet veel, maar uit een goed hart!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten