zondag 23 oktober 2011

Wat een slecht advies van TMobile

Echt slechte service van TMobile
Net voordat ik in het vliegtuig stapte, had ik TMobile gebeld om Mobiel Internet tegen een schappelijke prijs te regelen in de USA. Dat bleek helaas moeilijker dan in Italie, want daar kochten we een weekpas voor onbeperkt gebruik. In de USA konden we alleen een weekpas voor 10MB kopen, ook voor 15 Euro. "Maar wat nu als ik die 10 MB opgemaakt heb?", vroeg ik naïef. Tja, was het antwoord, dna heb je geen mobiel internet meer en zit je de rest van de week zonder, tenzij je je afmeld, maar dan krijg je wel de normale kosten doorbelast. Nou, dat viel natuurlijk niet mee. Maar, vertelde de mevrouw aan de telefoon, 10 MB was best veel, dus daar moest ik een eind mee komen. Maar na anderhalve dag in Chicago kreeg ik al de melding dat 80% op was en zondagochtend was het inderdaad uit met de pret. Maar wat schets mijn verbazing? Direct daarna krijg ik een SMS waarin ik weer een weekabonnement voor 10 MB af kan sluiten? Huh, dat kon toch niet? Nou ja, toch maar "weekpas2" sms'en en daarna "akkoord" en.....hop, we hebben weer beeld.

Uiteindelijk heb ik 3 weekpassen verbruikt en dus voor 45 euro klaar. Op zich prima, ook de sms afhandeling is goed. Maar het feit dat we dus verkeerd ingelicht zijn over de mogelijke verlenging (zelfs na diverse malen doorvragen) en de duur van 10MB (en ik heb echt geen foto's geüpload ofzo) is echt ver onder de maat. Wanneer gaat men ook in de call centers nu eens investeren in mensen die je wel goed kunnen adviseren en helpen? Dat zou nog eens een satisfier zijn!!1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten