|
Dit was de laatste keer |
Vandaag was het weer tijd voor onderhoud aan de auto. Het bleek al lastig te zijn voor Athlon om twee zaken te combineren, te weten het monteren van mijn winterbanden als ook het groot onderhoud. Bij het maken van de afspraak had ik al aangegeven dat ik de auto om 4 uur terug moest hebben, maar dat bleek onvoldoende doorgekomen te zijn (als in: niet). Toen ik uitlegde dat dat echt nodig was, omdat Ans de auto nodig had om 17.00 uur, kreeg ik minimaal drie keer te horen dat men dat niet kon garanderen en dat ze me zouden bellen als de auto klaar was. Om 15.45 uur had ik nog geen telefoontje gehad, dus reed ik toch maar naar Lisserbroek. En hoe verrassend: de auto was niet klaar, maar, gelukkig, de auto ging de wasserette al in en binnen 15 minuten zou hij gereed zijn, dus ik kon boven even wachten. Nu had ik de indruk dat minuten objectief meetbare eenheden waren, dus toen ik op mijn horloge zag dat nadat ik boven was gaan zitten er inmiddels 50 minuten verstreken waren toen ik te horen kreeg dat mijn auto gereed was, was ik wel extreem geïrriteerd.
Op het formulier dat afgetekend moest worden zag ik nog staan "auto moet om 16.00 uur klaar zijn", maar op mijn vraag of iemand dit gelezen had of dat iemand zich eraan gestoord had dat het niet om 16.00 uur klaar was, kreeg ik een niets zeggend antwoord en een excuus dat het echt heel druk was vandaag (echt iets waar je als klant geïnteresseerd in bent). Uiteindelijk kies ik na drie keer een slechte service gehad te hebben toch eieren voor mijn geld: de volgende keer gaat het onderhoud gewoon bij de Volkswagen dealer, daar kan ik uiteindelijk toch meer op vertrouwen.
Vrienden van mij zeggen altijd dat ze banden kopen in Haarlem bij een goede zaak. Ze wisselen redelijk snel alle banden en ik denk dat je ook een bandenopslag hebt.
BeantwoordenVerwijderen