vrijdag 15 november 2013

Toch best wel trots

Vanochtend was het weer eens tijd om op de weegschaal te gaan staan. Ik had net een hele vroege hardloopsessie gedaan met het nieuwe programma van Redrock Apps, met de passende naam "Running for Weight Loss". In plaats van een een tempo lekker doorlopen is dit een programma waarin met intervals gewerkt wordt. Dus stukken joggen, hardlopen en sprinten. Dat is wel weer erg wennen, maar uiteindelijk ook wel weer een nieuwe uitdaging om te zien of ik in dit ritme kan komen. De app helpt er wel goed bij, duidelijke instructies en je kan je eigen muziek toevoegen. Gratis tip voor toekomstige gebruikers: lock het scherm via de app en niet via de telefoon, want als je dat laatste doet, dan komen de instructies niet meer door, dat was even een zoektocht hoe dat kwam! Maar goed, het heet niet voor niets "Running for Weight Loss", dus je verwacht er toch ook wel wat van. En of het er nu specifiek door komt vind ik wat moeilijk te zeggen, maar het programma maakt het wel war, want sinds ik het nu een week gebruik, zag ik op de weekschaal een gewicht staan dat 1,5 kilo lager was, dan vorige week. Wow, dat is toch wel een mooi resultaat, cumulatief ben ik inmiddels sinds half juli 16 kilo afgevallen en ik kreeg er van de FitBit club nog een badge voor ook, dan kan je dag toch niet meer stuk :-).  Nog 5,8 kilo naar mijn eerste doelstelling!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten