maandag 4 november 2013

Het concert dat nooit geweest is

Dit lijkt me nou ook een leuk concert!
Na de terugkomst van Ans en Jeroen, werd het tijd om te gaan eten. Omdat Daan en ik zo druk waren geweest, besloten we voor een heerlijke noodles maaltijd te gaan, dan reed ik naar Haarlem om Teparos Wok een bezoekje te brengen. Bij binnenkomst schrok ik, want zo druk als deze keer had ik het echt nog nooit meegemaakt. Na enige tijd gewacht te hebben kon ik de bestelling doorgeven. Om de tijd te doden bladerde ik even door alle lectuur die beschikbaar was, zoals de krant van vier dagen geleden, een folder voor een gratis meditatie sessie die op 23 september gegeven werd en een prachtige aanbieding voor een traditionele Thaise massage (sorry, no happy end, maar wel korting als je vooraf reserveerde en contant betaalde.....). Als laatste kwam ik bij de Haarlemmer uitgids en verdomd als het niet waar is, daar viel mijn ook op iets dat nog interessant was ook. Eind november wordt er in Haarlem namelijk een concert gegeven, dat in Las Vegas een van de grootste hits is op dit moment (dan wel bijzonder dat ze naar Nederland komen, maar vooruit). Onder de naam "The Concert that never was", geven twee tributen artists een show weg, waarin ze Frank Sinatra en Barbra Streisand nadoen en dan ook nog eens hoe ze op elkaar ingespeeld zouden hebben. Streisand hebben we natuurlijk dit jaar nog in levende lijven kunnen beschouwen, maar bij Sinatra wordt dat wat lastiger (aangezien hij inmiddels al meer dan 15 jaar vrij dood is). Klinkt als iets leuks, zeker als je denkt dat ik een Sinatra fan ben en Ans Streisand erg kan waarderen. Voor 32 Euro per persoon ben je de man/ vrouw. Als we een nachtelijk onderkomen voor Daan en Jeroen kunnen vinden, dan gaan we er zeker heen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten