donderdag 7 november 2013

Feel good momentjes, pak ze als ze op je pad komen

Ik pas weer kleren van Just Brands
Soms heb je even een feel good momentje nodig. En ook als je het niet echt nodig hebt en er doet zich een kans voor om er een te pakken, dan moet je het natuurlijk niet nalaten er even een in te bouwen. Zo een moment had ik van de week. Ik reed langs het "winkelcentrum" Akerpoort in Amsterdam West. `De belangrijkste winkels daar zijn naast de Toys XL met name de "outlets" van Nike, G-Star en Just Brands (oa PME en Vanguard). Bij deze laatste was ik al een paar keer geweest, maar de kleding wilde maar niet passen (iedere keer dat ik er kwam was alles spontaan gekrompen :-)). Na echter 14,5 kilo afgevallen te zijn, durfde ik het aan om hier toch weer eens een poging te wagen. Ik had geen zin om broeken te passen, maar een paar truien, vesten, shorts en jasjes zou natuurlijk wel moeten kunnen. En wat denk je? Er was in bijna alle artikelen wel een maat die mij paste! Zowel bij de lekkere warme vesten voor de komende winteravonden, de "vrije tijds" jasjes, maar ook de klassieke piloten jacks van PME, overal was wel een exemplaar te vinden dat mij als gegoten zaten. Hmmmm.....heerlijk :-). Deze keer nog geen aankopen gedaan, deze keer was het even "gevoel" shoppen in plaats van gelijk de zaken mee te nemen. Maar ik heb mijn oog toch wel op wat dingen laten vallen, dus wie weet wanneer ik hier toch weer een kijkje ga nemen. Oh ja, ook lekker: drie oude overhemden die week passen. Normaal word je niet vrolijk van het aantrekken van oude kleren, maar deze keer heb ik er toch een erg goed gevoel bij om deze "dingen die al jaren in de kast hangen"  weer te dragen (en ook leuk voor Ans, het zijn "non ironing shirts", dus dat scheelt haar weer strijken :-)))).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten