zondag 24 november 2013

Weer een doel gehaald!!

Yes!!!!
Toen ik een klein half jaar geleden weer begon met hardlopen, klikte ik sinds tijden weer de Runkeeper app open. Daar bleken veel nieuwe functionaliteiten in te zitten ten opzichten van de laatste keer dat ik erin gekeken had (maar dat was dan ook een flinke tijd geleden :-)). Een daarvan was dat je doelen op kon geven die je wilde halen en dat Runkeeper bijhield hoever je daarmee was. Om het te proberen deed ik eens een doel "ik wil 2 km lopen" en dat lukte :-). Daarna was het "ik wil 5 km aan een stuk lopen" en ook dat was geen probleem. Daarom zette ik een jaardoel op 1/7/2013 en dat was dat ik in het restant van 2013 nog 300 km wilde hardlopen. Beetje ambitieus misschien, maar zoals een niet bij naam te noemen bank eerder wel eens zei "het begint bij ambitie". Nu heeft Evy me goed getraind en met drie tot vier keer per week een hardloopsessie gaat het best snel, dus vandaag was de dag dat dit doel al behaald werd! En hoewel het bijna een beetje kinderachtig is, ik was toch wel blij verrast met de mail die ik van Runkeeper kreeg om mij te feliciteren met het behalen van dit doel. En dat ook nog met een lekkere loop vandaag (zeker niet de snelste die ik gedaan heb, maar het liep lekker makkelijk weg, al luisterend naar een aflevering van het NOS Langs de lijn Sport Forum). Eens kijken waar ik dit jaar uiteindelijk op uit ga komen en daarna bedenken wat het doel voor volgens jaar zal gaan zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten