zondag 3 november 2013

Daan en Dennis, dag 2

De heerlijke pannenkoeken van Gary
De zondag begon deze keer al vroeg. Omdat Daan en ik wilde plannen hadden, was ik om acht uur al uit de veren, om bij het ochtendgloren mijn derde loopsessie van de week te doen. Dat ging prima, ik had een uitbreiding op mijn standaard rondje en mijn benen voelde prima en ik had genoeg lucht. Het einde van de loop was echter niet zo een succes: er kwam een flinke hagelbui over en de laatste kilometer liep ik terwijl ik door de hagel gegeseld werd. Daarna lekker douchen om weer warm te worden, nog een klusje voor Ans regelen en toen was het tijd om met Daan op weg te gaan naar Gary's Deli, om daar de brunch te gebruiken. Het was best druk, helaas waren ook de "first class seats" bezet, maar beneden was nog een plek. Deze keer hadden we een verscheidenheid aan gerechten: bagel met humus, bagel met roomkaas en gedroogde tomaten, bananenpannenkoeken, linzensoep met kokosmelk, aardbeien-yoghurt shake en een latte. Het ging tot de laatste kruimel op en daarna keek Daan nog hongerig naar de toonbank en we konden er dan bij het verlaten van de zaak niet langs lopen zonder nog een paar kaneelbroodjes als toetje voor vanavond mee te nemen.

Onze Chaos Space Marine Tank
Door de inmiddels stromende regen gingen we weer terug naar Halfweg. Daar ging Daan een paar nieuwe Suske en Wiskes lezen, terwijl ik de integrale wedstrijd van de New York Rangers tegen de Carolina Hurricanes keek (leve NHL Game Center!!). Na de wedstrijd gingen we gezamenlijk verder aan de slag met ons meesterwerk van het weekend, namelijk het in elkaar zetten van een Chaos Space Marines Rhino Tank voor zijn Warhammer 40K leger. Dat bleek een flinke klus te zijn, waar we wel een uurtje of twee mee bezig waren. Met name het goed in elkaar krijgen van de rupsbanden was een heidens karwei (wat dan wel weer goed paste bij het feit dat het een Chaos voertuig betrof :-)). Na al het geploeter en op het moment dat we net keihard "TADAAAA" tegen elkaar zeiden, werd er ook spontaan op de deur geklopt en stonden Ans en Jeroen weer voor de deur. Een betere timing was nauwelijks denkbaar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten