woensdag 13 november 2013

Een mooie reis!

Stoer, drie weken Thailand!
Tijdens mijn verjaardagsfeestje, een paar weken geleden, raakte ik met mijn ouders aan de praat over hun volgende vakantie (ze waren net terug uit Griekenland, maar ze nemen het er goed van :-)). Hans gaf aan dat ze er serieus over nadachten om weer naar de Antillen te gaan. Altijd leuk natuurlijk, met mooie stranden, maar er zijn nog zoveel mooie plekken op de wereld om te zien. Ik vertelde daarom nog eens over mijn "There's a world to see" lijstje op mijn blog en dat een van de dingen die ik graag zou willen doen, het met mijn gezin een paar weken door Thailand te reizen is. Ik vertelde over de leuke verhalen die ik hierover gehoord had van diverse mensen, over de prachtige natuur, de mooie gebouwen, het heerlijke eten en de vriendelijke mensen en dat het een mooi beginpunt was om kennis te maken met Zuid-Oost Azie. Helaas past het even financieel niet en is Daan niet een echte globetrotter, maar ik droom er soms wel van. Kennelijk had ik reizenverkoper moeten worden, want een paar dagen later vertelde mijn moeder me dat ze naar een drieweekse rondreis door Thailand aan het kijken waren (die afgesloten werd met een aantal dagen op een 5 sterren ressort) en afgelopen weekend werd de deal gesloten en de boeking definitief gemaakt: eind januari vertrekken ze. Ik vind het wel ontzettend leuk en stoer dat ze het gaan doen en weet zeker dat ze een mooie tijd gaan hebben. Hans en Leny, heel veel plezier natuurlijk en stuur een paar mooie foto's door van de avonturen (want een avontuur zal het zeker worden!!!!).

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Mochten ze nog een goede gids in Bangkok nodig hebben, dan weet ik er een!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt, maar ze gaan met een groepsreis met een Nederlandse gids, dus dat is al geregeld!

    BeantwoordenVerwijderen