woensdag 6 november 2013

Bijna knock out

Zo voelde het ongeveer.....
Kort bericht vandaag. Bij het weggaan bij Rabobank liep ik naar mijn auto. Ik opende via mijn sleutel alvast automatisch de achterbak, maar deze ging niet helemaal open, maar bleef op ongeveer 3/4 hangen. Dat had ik niet gezien, waardoor ik in volle vaart met mijn hoofd tegen de klep opliep. Ouch.....direct pijn in mijn hoofd, misselijk en duizelig. Op weg terug naar huis werd dat niet veel beter en doordat ik ook nog eens in een flinke file op de A9 kwam was dat geen pretje om in de auto te zitten. Thuis trok eea ook niet direct weg, waardoor een bezoek aan de sportschool er ook niet in zat. Ik moet natuurlijk niet teveel als een aansteller denken, maar het voelt een beetje als de keer dat ik een hersenschudding had, maar dat zou toch niet kunnen, om dat te hebben moet er wel iets zijn om te kunnen schudden. Nou ja, even Ajax afkijken (hopelijk blijft het bij de huidige 1-0) en dan naar bed om morgen weer fris en fruitig op te staan!

1 opmerking: