woensdag 24 november 2010

Ajax, wat een ellende....

Gelukkig, het kan altijd erger
Tja, wat moet je er nu nog over zeggen.....Gisteren in de Arena getuige mogen zijn van de ontmanteling van instituut. Dat Real Madrid beter was, dat wisten we van tevoren. Maar dat het verschil zo groot zou zijn, was ontluisterend. De statistieken spraken boekdelen, bij rust had Ajax twee doelpogingen gedaan en de vrienden uit Madrid 13. Bij Ajax lukte echt helemaal niets, Enoh kreeg het niet voor elkaar om een pass over 3 meter naar een medespeler te geven en Suarez heeft geen enkele geslaagde actie gedaan (en hij zette niet eens zijn tanden erin....:-)). In tegenstelling tot mijn gebruikelijke opstellling ("de gifbeker moet helemaal leeg, we blijven zitten tot de blessuretijd om is"), ging ik deze keer zelfs vijf minuten eerder weg, ik wilde het mijn mede toeschouwer niet aandoen om nog langer te blijven. En dan vandaag ook nog het nieuws dat Suarez zeven wedstrijden geschorst is. Dat Ajax niet in beroep is gegaan zegt ook wel veel. Misschien komt het wel goed uit, want Suarez was hopeloos uit vorm en waarschijnlijk erg moe van de afgelopen periode waarin hij ongeveer alles gespeeld heeft wat er te spelen viel. Je wordt er droevig van, maar gelukkig vond ik bijgaande spreuk op internet en dan weet je dat het altijd erger kan :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten