zondag 14 november 2010

Oh, en dat maakt het ook beter....

En dan denk je, om je frustratie weg te werken, eens lekker een stukje op je blog te gaan schrijven over een paar leuke dingen die je gisteren gedaan hebt. Zoals het maken van de sushi gisteren. En wat blijkt dan? Is de SD kaart uit het fototoestel corrupt te zijn geraakt en kunnen we de foto's er niet afhalen. Zucht, de dag wordt er helemaal niet beter door......Eens kijken wat ik wellicht nog op mij iPhone heb staan, want dit is wel heel erg zuur!!!!!

2 opmerkingen:

  1. I did it! (volger worden)
    Balen van die foto's, maar die sushi smaakte er gelukkig niet minder om ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat maakt mijn dag weer een stukje beter. Heel gek, op het SD kaartje is 1 folder corrupt, als je hem opent zie je de foto's nog wel en daarna hangt hij de diverse computers (Mac, Win7, Win Vista) op. Ik bewaar het kaartje nog even en ga eens kijken hoe ik dit wellicht nog opgelost kan krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen