dinsdag 16 november 2010

Lunchen met de business analisten

Lekker bij Tai Soon, maar voornamelijk gezellig. Rechts zit de stagiair :-).
Daar waar ik enige tijd geleden een " weekly challenge" verloor, of beter gezegd de testers wonnen hem, moest ik afgelopen week weer bakzeil halen. Deze keer richting de business analisten binnen mijn programma. Ook zij kregen het voor elkaar om binnen een week iedere business analist lid te laten worden van " A Daily Dose Of Dennis". Dus dan moet je natuurlijk de tegenprestatie ook leveren.  En dat was een lunch bij het reeds beruchte Tai Soen. In totaal een kleine 20 mensen, waarbij we op het eind aanjongden met een testmanager (Ruben Woudsma, was ik tijdens de testlunch vergeten, mijn nederige verontschuldigingen!!), Sander Gieling (net binnen, dus hij moet nog wel even formeel lid worden) en Geert Jan in 't Veld (de beste Business Architect van het IPCM programma). Uiteraard was het qua eten weer een gezellige chaos bij Tai Soen (het is altijd goed om te zien dat vijf gangen dim sum er uiteindelijk zonder problemen negen worden) en voor mij was het de enige onderbreking van een dag die verder niet met hoogtepunten maar wel met heel veel overleg gevuld was. Aan het eind werd ik door Wim Wijsman, de Lead Business Analist van IP, verrast met twee uitstekende flessen wijn, een campofiorin uit Italie. Hartstikke bedankt, super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!!

1 opmerking:

  1. Het was voor mij een eer om als stagiair bij de grote jongens (en meisjes) te mogen aaanschuiven!

    BeantwoordenVerwijderen