dinsdag 28 juni 2011

Het zwembad, heerlijk fris!

Godenzoon in het nieuwe zwembad
Anderhalve week geleden werd ons nieuwe zwembad afgeleverd. Net op tijd om het regenseizoen mee te maken :-). Een week lang bleef de boel in de dozen staan, maar gisteren was het dan zover: Ans en Herman deden een giga inspanning (dank, lieve schat!!) om het bad op te zetten. Daarna gingen de tuinslangen erin en na ongeveer 12 uur vullen was het bad vol! Helaas bleek er voor de aanleg van de verwarming toch weer een stukje koppeling te ontbreken (zucht, waarom kan dat nooit in een keer goed...), maar er kon gezwommen worden. En dat kan ook echt, want het bad is 8 bij 5, dus er is wel wat ruimte :-). Dus nadat ik Daan en Jeroen opgehaald had van De Hoek, gingen we snel naar huis en een half uur later lagen de mannen in het water! Aan mij was dat nog even niet besteed, want ik had vandaag op het schema staan te gaan hardlopen en ik kon Evy niet teleurstellen. Om 18.30 uur dus op pad voor 3,5 km hardlopen, maar in ongeveer 33 graden is dat geen pretje. Aan het eind was ik ook helemaal kapot, kwam met mijn tong op mijn schonen het hek binnen (en zag ik dat Aniek, een van Jeroens harem, ook was komen zwemmen), ging even twee minuten uitzweten door op de bank te liggen en toen......afkoelen met een frisse plons in het zwembad. Nou dat was heerlijk (hoewel ongeveer al mijn poriën dichtsloegen) en een grote beloning voor de geleverde prestatie. Helaas betrok het weer daarna snel en kwamen de eerste stormen en bliksems aanwaaien en morgen wordt het 18 graden, dus wellicht moeten we even wachten op de volgende duik, maar dit smaakt naar meer (zeker als ook de water verwarming het nog een beetje gaat doen :-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten