dinsdag 14 juni 2011

My kind of town....Chicago is.....

Misschien al in 2011 naar Chicago?
Hoewel de vakantie naar Florida net voorbij is, wordt er alweer gesproken over volgende bezoeken naar de United States. Met Frank, Simon en Rene zijn verkenningen naar het diepe zuiden, maar oorspronkelijk was het uitgangspunt om naar Chicago te gaan. Dat bleek echter moeilijk met Nashville te verenigen en omdat de omliggende steden vanuit Nashville nu beter leken en het er ook wat warmer was, gaat de voorkeur daar naar uit. Maar naar Chicago wil ik natuurlijk nog wel steeds. Het charme offensief is daarom ingezet om in de oktober vakantie samen met Ans hier een tripje naar toe te gaan maken. Dan zou het ook mogelijk zijn om wellicht een `American Football of ijshockey wedstrijd te bezoeken! Als ik het goed heb gezien, zou ik met mijn airmiles een retourtje kunnen bekostigen, dus dan wordt het nog een goedkope reis daarheen ook. Dat is geen tegenvaller, zou ik zo zeggen. Binnenkort maar eens goede de mogelijkheden verkennen, want natuurlijk moeten we dan ook iets leuks voor Daan en Jeroen bedenken (zoals bijvoorbeeld een weekje met de opa's en oma's, dat moeten ze toch fijn vinden, en anders zorgen we wel dat ze het fijn vinden :-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten