woensdag 15 juni 2011

Lekker gitaren

Keiharde gitaren, ultra lange haren.....uhh, nee, niet meer!
Zondagochtend is schoonmaak ochtend. Betekent voor mij dat ik de stofzuigers (de onvolprezen Delphyn) ter hand neem en aan de slag ga. Nu is stofzuigen niet de meest erge bezigheid op het gebied van schoonmaken, maar om nou te zeggen dat het mijn grootste hobby is.......nou, nee! Wat mij altijd wel helpt, is een fijn stukse muziek op te zetten en dat moet dan natuurlijk wel lekker hard, want anders kom je niet boven het geluid van de stofzuiger uit! En ja, als je dan een heerlijk nummertje op hebt staan, dan komt de ouwe rocker in mij naar boven en moet er natuurlijk de standaard pose aangenomen worden om te gaan air guitaren. Nou ja, in dit geval met hulpstuk, want de stang van de stofzuiger, kan natuurlijk altijd goed dienst doen om als gitaar te fungeren. Deze keer schalde "Sweet Child O' Mine"  van Guns N Roses uit de Sonos, waarna Jeroen direct mee ging doen en Daan het tafereel van de gitarende papa even op de gevoelige plaat vast wilde leggen. Nou ja, het houdt je jong, zullen we maar zeggen :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten