vrijdag 24 juni 2011

Ron Blaauw recensie op Smulweb

Friandise Ron Blaauw style1
En voor de liefhebbers en smulpapen onder jullie: mijn volledige recensie van het bezoek van Rene en mij aan Ron Blaauw Amsterdam is inmiddels beschikbaar op Smulweb. Het is een flink epistel geworden, want er was natuurlijk heel veel te vertellen, zowel over het eten als ook over de sfeer. Wil je het tot je nemen, klik dan hier om bij het verhaal te komen. Inmiddels de volgende opdracht voor Smulweb aangenomen. Ik blijf Ron Blaauw een beetje stalken, want ik ga toch nog een keer een bezoek aan Ouderkerk brengen, om zijn nieuwe restaurant, Ron's Vis van de Dag met een bezoek te vereren. Ik heb de kaart bekeken: als je niet van vis en schaaldieren houdt, dan hoef je inderdaad de moeite niet te nemen om hier naartoe af te reizen. Maar de liefhebber van de heerlijkheden uit de zee, moeten hier volgens mij goed tot hun recht komen. De zin is er, nu alleen nog even een juiste datum vinden! Met zoveel etentjes is dat even goed passen en meten geblazen!!

2 opmerkingen: