zondag 12 juni 2011

We gaan weer eens uit eten

Het was weer bizar gezellig!!
De afgelopen tijd was het wat magertjes gesteld met het uit eten gaan. Maar daar gaan we de komende tijd wel even wat verandering in brengen :-). De kick off daarvan was afgelopen vrijdag, toen was het namelijk tijd voor het kwartaal diner met Simon, Frank en Rene. Deze keer was het Peruaans in het hartje van Amsterdam bij Casa Peru. Nu heeft Rene hier al een vrienden recensie over geschreven en heb ik mijn werk als Smulweb recensent gedaan zodat je mijn volledige verhaal daar kunt vinden, dus wwn brede uiteenzetting van ons bezoek ga ik hier het internet maar niet mee bevuilen :-). Het was in ieder geval beregezellig, er werd heel veel gelachen en er werden ideeën uitgewisseld over het bezoek aan de Verenigde Staten in 2012, waarbij nu het plan is om de zuidelijke staten te gaan bezoeken, met in ieder geval Nashville en Memphis en daar dan Atlanta of St Louis aan toe te voegen. De bediening was overigens bijzonder aardig en bijzonder incompetent, maar dat mocht de uiteindelijke pret niet drukken.

De komende weken staan er nog een flink aantal diners op de planning, maar dan wel culinair van een hoger kaliber: volgende week vrijdag (17-6) ga ik met Rene naar het nieuwe restaurant van Ron Blaauw, 25-6 met de ouders van vriendinnen van Daan en Jeroen naar Vermeer en 9 juli worden we met de familie getrakteerd door Hans en Leny, i.v.m. hun beider 65ste verjaardag, op een diner bij De Nederlanden. Er zijn slechtere vooruitzichten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten