maandag 20 juni 2011

Vaderdag 2011

Boekenlegger en kamer hanger, echt iets voor vaderdag!
Zondag was het vaderdag. Altijd een heugelijk feit. Dit keer waren we met de mannen uit het gezin onderling, wat betekende dat Daan en Jeroen 's ochtends vroeg begonnen met het maken van een ontbijt. Ik kreeg een boterham met kaas, een erg oud beschuitje met kaas, een plakje kaas, een ontbijtkoekje met kaas en een glas lauw water (ze hadden geprobeerd koffie te maken, maar waren vergeten een kuipje in de Nespresso te doen :-)). Na het ontbijt was het tijd voor de cadeaus. Allereerst gaven ze de dingen die Ans gekocht had, een heerlijke reep van "raw chocolate", een paar hardloop sokken en, surprise, surprise, een professionele ijsmaak machine. Dat wordt smikkelen en smullen binnenkort, ik heb er al zin in om daar wat leuke recepten voor op te speuren! Daarna kreeg ik de eigen gemaakte cadeaus. Dat zijn uiteindelijk tot de echte hoogtepuntjes. Daan had een kamer hanger gemaakt, om aan te geven of mensen mij wel mochten storen of niet (ssshhhh.....papa slaapt). Jeroen was wat meer oldschool en had een heel kleurrijke boekenlegger gemaakt met daarin zijn handje verwerkt (ik moet nog even nadenken hoe ik dat met de eReaders ga gebruiken). De climax: de jongens die de zelfverzonnen of overgeschreven versjes voordroegen om te zeggen dat ze papa zo lief vonden. Dat is het mooiste cadeau wat ze me uiteindelijk konden geven, en dan krijgt zelfs de harde programma manager traantjes in zijn ogen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten