donderdag 30 juni 2011

Het grote, zwarte gat.....

Ik heb er geen tekst voor......
Na een dag flink hard gewerkt te hebben (en dat zeg ik niet vaak, maar twee stuurgroepen met de nodige issues hakken er wel ernstig in), kwam ik thuis om even wat energie kwijt te raken. Dus de hardloopschoenen aan, Start To Run op, en het inmiddels traditionele rondje van 3,5 km gelopen. Bezweet, maar voldaan ontving ik vervolgens Daan en Jeroen die thuis kwamen en gelijk het zwembad in doken. Ik had badmeesterdienst en het was een genot die twee knapen te zien spetteren en spatteren. En dat allemaal terwijl ik heerlijk in het zonnetje zat. Heerlijk om zo even te relaxen.....totdat mijn telefoon ging. Daarmee kreeg ik het bericht dat bij een zeer goede vriend van mij voor de derde maal kanker geconstateerd was, deze maal bleken er een groot aantal tumoren in zijn hersenen te zitten en was het bericht dat hij volgens de artsen nog maximaal drie maanden te leven had. Het was alsof ik een klap in het gezicht kreeg. Ik had pas geleden nog een afspraak gehad en toen had hij aangegeven zich prima te voelen. Maar kennelijk had deze sluipmoordenaar toen al zijn klauwen in hem geslagen. Een verschrikkelijk bericht, waar het moeilijk van is het een plaats te geven.

Normaal probeer ik elk artikel een passende afsluiting te geven. Ik zou nu alleen echt niet weten wat ik nu nog moet schrijven........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten