donderdag 30 juli 2009

Binnenkort weer eens een nieuwe gadget?


Ik heb in het begin van mijn blog diverse malen gepost over mijn internet radio. Die doet het inmiddels redelijk stabiel, het gekuid is redelijk maar niet om over naar huis te schrijven. Maar ja, wel veel zenders en ook die goede Amerikaanse. Ik ben ook in het bezit van een prachtig ogende en subliem geluid gevend Tivoli audio systeem. Wat zou het toch mooi zijn als we dat design en geluid zouden hebben met de radio via internet, maar ja....helaas. Of....toch niet!!! Sinds kort heeft Tivoli zijn Networks System op de markt gebracht. Daarin zit de klassieke Tivoli vormgeving en geluidstechniek inderdaag gekoppeld aan een bijzonder stabiele internet radio!! En naast het basis station kun je er ook extra stations aan toevoegen (beetje als een DECT telefoon :-)), zodat je op meerdere plekken kunt genieten. Oei, oei, oei, ik heb al een tijd geen apparatuur meer gekocht, dus dit begint wel heel erg verleidelijk te worden. Ik kan me nog even inhouden, maar heel erg lang kan dat niet meer duren. Zag net dat ik voor 750 euro helemaal de man ben. Eens kijken hoe ik Ans kan overtuigen dat we dit ech nodig hebben. Tips zijn welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten