dinsdag 14 juli 2009

Een oude wens.....is er nog steeds

Als oud fanatiek verzamelaar van Amerikaanse comics, heb ik altijd de wens gehad om eens nog eens naar de grootste comic con van d wereld te gaan. Die is ieder jaar in San Diego. Helaas, ook deze reis gaat het niet gebeuren, want de con is op 23 tm 26 juli (nog los van het feit dat de rest van mijn reisgenoten zich nog steeds afvragen waarom een volwassen kerel boekjes van Spider-man en Batman leest, maar dat verder geheel ter zijde). In mijn wandeling door San Diego was er wel overal reclame en advertising voor deze beurs te zien. Nou ja, wellicht dat ik nog een keer met mijn drie comic maten (Frank, Simon en René) nog een keer de reis hierna ga aanvaarden. Want dit moet je toch een keer gezien hebben, ook al verzamel ik ongeveer 99% minder dan in de hoogtij dagen.

1 opmerking: