dinsdag 28 juli 2009

Even chillen in Halfweg

Inmiddels alweer twee dagen aan het werk. Hoewel alweer grotendeels in het werkritme, voel ik op de achtergrond nog steeds de reis vanuit California in mijn benen zitten. Dus in plaats van zelf komen, even met Ans en de jongens uit eten. Dat kan prima bij "Het Gemael" in Halfweg. Geen drie sterren Michellin, maar daar kom ik met Daan en Jeroen ook niet zo goed binnen. Wel gewoon goed voedsel (ik had een goede carpaccio en een uitstekende noten/ kaas maaltijd salade, om je vingers bij af te likken). En een heerlijke locatie, een terras aan het water, ganzen en meerkoetjes die rustig langs zwemmen en fijn in het zonnetje. Niet al te druk, dus je hebt ook nog genoeg ruimte voor jezelf en je kunt een normaal gesprek voeren. Het was alleen wel net te druk voor één ober, dus de bediening was wel correct en attent, maar het duurde eigenlijk allemaal net even te lang, zeker toen Jeroen en Daan tegen het in slaap vallen aan zaten. Maar mocht je in Halfweg zijn en het is zonnig weer, dan is een bezoek aan Het Gemael zeker een aanrader. Ook als je van heerlijke cappucino houdt!

1 opmerking:

  1. Deze Minecraft-game is erg populair geworden bij de kinderen. Ik vraag me af of mijn zoon van 5 jaar oud zal houden van minecraft t shirt bart smit of niet.

    BeantwoordenVerwijderen