zondag 26 juli 2009

Lekker zeg!

Na een dagje opruimen, wassen, post wegwerken en meer van dat soort zaken die je doet als je thuis gekomen bent van drie weken vakantie, ging ik vanavond weer eens zitten om de Rabobank mails weg te werken. In de vakantie had ik nog wel een keer of twee ingelogd en natuurlijk hadden we de blackberry bij, maar er lagen nog veel dingen te lezen en dat doe ik dan toch graag voordat ik morgen me weer naar utrecht begeef. Dus laptopje aan, telwerkportaal opstarten, pas in de reader doen.....hmmmm......pas nog een keer in de reader doen............hmm pas NOG een keer in de reader doen. Helaas, helaas, volgens mij is het batterijtje op in de reader, dus geen respons, wat betekent geen inlogcode, wat betekent geen toegang tot mijn Rabobank mail. Nou, dat was het bijwerken van de mail dan voor vandaag. Het zal wel zo bestemt zijn geweest.

Overigens maakt terwijl ik dit schrijf Aisatti één van de mooiste eigen doelpunten die ik ooit gezien heb. Hulde!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten