woensdag 22 juli 2009

Picknick bij Yosemite

Zoals gezegd hadden we al ingeslagen voor een picknick en wat mooi was, was dat er net buiten het terrein van ons hotel picknick tafels staan. Dus wij met de spullen daarheen. Onderweg gestopt om de fles wijn door de barkeeper van de hotelbar te laten ontkurken (een kurkentrekker was niet te koop in het hotel), dat deed hij zonder problemen en kreeg er een leuk fooitje voor retour.

De picknick plaats was mooi gelegen, we hadden uitzicht op de rivier waar mensen zich aan het vermaken waren en zelfs werd er gezwommen. Jammer dat ik mijn zwembroek al uit had, anders had ik ook een duik genomen, maar dat moet dus even tot morgen wachten! We deden ons tegoed aan de kaas en worst die we gekocht hadden en uiteraard de appeltaart! En Hans en Ans dronken wat van de best koppige wijn! Om half negen braken we onze tenten op en gingen we terug naar de kamers, waar we Daan en Jeroen naar bed brachten. Nu moest ik nog op zoek naar een internet acces point, want in de kamer lukte dat niet, hier in de hotel lobby wel. Ik probeer nu nog wat onderzoek te doen naar Yosemite tours, want er is bijzonder weinig informatie te krijgen, ik heb alleen een kaart met een route om te rijden en dan kom je in Yosemite Village, daar kun je in ieder geval diverse tochten lopen, maar met de warmte is dat wellicht wat teveel van het goede, zeker als we meer dan een uur zouden moeten lopen. Benieuwd wat de dag van morgen gaat brengen, de natuur ziet er mooi uit, maar als we niet iets van een programma in elkaar weten te draaien, dan zou het ook wel eens een verloren dag kunnen worden, tot nu toe is het altijd nog gelukt om er een goede invulling aan te geven, maar bij deze heb ik er even een hard hoofd in. Duimen maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten