zondag 24 mei 2009

94WYSP: highest recommendations!


Nu ik toch aan het pluggen ben, dan ga ik deze ook nog maar even heel expliciet doen. Ik heb al vaker in deze blog aangegeven dat ik na de vakantie in Philadlephia verslingerd ben aan het radio station dat we daar ontdekt hebben en nu via internet radio ook hier kunnen luisteren. Voor de liefhebber van stevige en stevigere muziek, is 94WYSP een geweldig station. Het gaat van Tom Pettty via Led Zepplin via ACDC en Guns 'n' Roses naar Metallica en Slayer. Ik vind het een beter station dan ik in Nederland ken, ook de diverse Kink stations komen niet in de buurt, omdat die teveel één dimensionaal programmeren (Kink Aardschok is best ook, maar na 5 nummers van King Daimond heb ik het wel gehoord met het gekrijs). Natuurlijk wat problemen met de tijdsverschillen (in Philadelphia is het 6 uur eerder dan in Nederland, dus nu luister ik eigenlijk naar de nachtuitzending) en je hebt nog geen internet radio in de auto (streamen via mijn iPhone werkt niet echt lekker via 3G on the road), maar in het weekend is dat zeker te overkomen.
For my english readers: 94WYSP, great station with great music and great jocks. Highest recommendations!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten