zaterdag 30 mei 2009

Hooikoorst

Ook vandaag helaas maar even een kort bericht. Morgen ga ik er weer even goed voor zitten, maar vandaag was het een prachtige dag. Normaal is dat natuurlijk thumbs up, maar iedereen in mijn gezien, exclusief mijzelf, is geraakt door hooikoorts! Dat betekent dat met 24 graden Celsius en een strak blauwe hemel Ans, Daan en Jeroen binnen moeten blijven. Super vervelend! Maar aangezien er nog wel van alles moest gebeuren o.a. voor de BBQ van 2e pinksterdag (voor de liefhebbers: op Pinksteren daalde de heilige geest van Jezus neer op zijn discipelen, zodat zij zijn woord konden gaan verkondigen), heb ik het razend druk gehad met het doen van de benodigde boodschappen en tussen door ook nog even mijn auto op de hand van binnen en van buiten laten poetsen (ziet er weer helemaal top uit, maar was wel een half uur lopen heen en een half uur terug).

Daarnaast nog gestoeid met budgetten en de tooling die wij daarvoor gebruiken (dat valt niet mee, zojuist gestopt omdat de servers eruit werden gehaald) en de dag is alweer bijna om. Hopen maar dat de familie zich morgen beter voelt!

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. binnenblijven is idd enorm vervelend met dat mooie weer, sterkte daar.
    Maar morgen aan de barbeque klinkt al weer beter! :-)
    GJ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kip in cocos heb ik vandaag al gemarineerd, scheelt morgen weer :-).

    BeantwoordenVerwijderen