woensdag 20 mei 2009

Cheese and crackers!


Als je op vakantie bent, dan zijn er altijd zaken waar je naar verlangd. Ik heb dat met een lekker broodje kaas! Hoe goed je ook kunt eten in Italië, Spanje, Frankrijk en vooruit, ook de USA, na verloop van tijd loopt het water in mijn mond als ik denk aan een heerlijk bruin hard bolletje met een dikke plak Old Amsterdam. Yummie, yummie!!! Maar ja, die kaas is natuurlijk weer nergens te krijgen in het buitenland, dan is er alleen saaie jonge Goudse kaas. Dus het zou fijn zijn om een lekker stuk oude kaas plus een pakje volkoren crackers mee te nemen, maar in de USA is men nogal panisch voor het meenemen van eten vanuit het buitenland. Maar na een controle is er witte rook, hiep hiep hoera!!! Als we een stuk kaas vacuum laten verpakken, dan kan het gewoon in de koffer mee, evenals een pak crackers. Ik weet wat mijn tas een kilootje zwaarder gaat maken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten